Göra en Liza :D

HAHAHA  ooh herregud vd kul det var :D

Jag var med Della, Thessan och Liza haha.. Och Thessan har skadat samma arm som Liza gjort och så jag sa det till Della och se var såhär:

Jag - Hahaha Thessan har gjort en Liza.
Della - Vaa? Gjorde hon en flickis?
Jag - Kan Liza göra flicksar ? Då hade jag blivit imponerad haha.
Liza - Haha aah de hade jag också blivit.

HAHAHAHAH för er som inte fattar vad flickis är då är de ungefär som en bakåtvolt, men jag menade att Thessan gjort en Liza genom att ha skadat armen. Hahaha ååh de är så kul :D Men de låter ju såklart inte kul men de är de :D

Aja, jag har inte orkat göra någonting idag, men de har väl ändå vart ganska gött :)
Ska nog sova nu när klockan är ungefär halv 11 på en fredags kväll men men det de sånt som behövs :)

Puss och kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0