Huvudvärk är inget kul

Ja, nu ligger jag hemma i min säng igen :) Ganska skönt eftersom jag har sån huvudvärk ! :/ usch menmen ;P.

Kom nyligen hem efter att ha vart med på Dellas träning med Panthers och så kom ju Liza dig en stund, jag var så hungrig så trodde jag skulle döda någon ;P Men då bjöd Liza mig på pizza för hon ville att jag skulle med henne till hennes jobb som jag då följde med till, det spökhuset som kallas "dagis" haha ;D

Menmen, jag är ju snäll ibland iaf (A) haha..

Och imorn är det ju skol avslutning, kommer vara underbart att vara ledig i ungefär 3 veckor innan skolan börjar igen :(
Men jag fyller ju även år i Januari, samt massa andra ojojoj, hur ska de bli när man ska följa med alla ut som fyller 18 inom de första halv året? Haha ;D Äsch, de löser sig alltid :)


Vad skulle ni aldrig kunna tänka er att jobba med? Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att jobba med någonting som har med toalett grejer att göra, eller fisk ;O För fisk är de värsta jag vet, hatar lukten och kan inte äta fisk. Bara tanken för mig illamående usch.


Aja, nu ska jag gå och kolla vänner ;D haha jag tror det är beroende framkallanade, men det är ju inte olagligt ;D Haha..


Ha de så bra,
Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0