Kändis liv = tråkigt eller roligt ?

Var nyss inne på Aftonbladet oh läste omkring och såg att Jennifer Lopez tagit av sig sin förlovnings ring efter hon fått hennes och Marc Anthony tvillingar.
Hon fick nog av att han bestämde vilka filmer hoon skulle medverka i och hur korta hennes kjolar skulle vara :/
Och jag kan säga att jag håller med henne totalt där.. Jag vill kunna gå runt i vilka kläder jag vill utan att någon ska bestämma att jag inte får de usch på sånt.
Vad är det för stil på männen? Låt din kvinna vara och var stolt över att hon är din flickvän/hustu/sambo eller vad hon nu är till dig.

Klart att hon inte ska gå runt med så kort kjol att hela baken syns eller att hon går runt med för små toppar eller en för liten BH så brösten hoppar ut, men om hon går runt som en vanlig tjej ska man inte behöva ta ner hennes självkänsla, eller vad tycker ni?

Om ni tycker emot mig säg gärna till, alla har sina åsikter och tyck om saker och ting, ville bara få ut detta ur mig eftersom jag blev lite irriterad när jag läste det..

Puss och kram // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0