Lördag

Godmorgon :) Har precis vaknat och pratat med Della i telefon, hon bad mig komma upp till henne och fixa hennes hår, så de får jag väl göra då :P.
Ligger och funderar på vad man kan göra idag? Eftersom jag inte har några pengar just nu också så är massa utav mina alternativ borta som t.ex. bowling,bio,café m.m. Aja, det löser sig väl :)

Måste nog börja planera mina helger och vardagar för vad jag ska göra annars blir ingenting av för min del ;/ .. Vill ju ändå kunna göra saker nu uder jullovet :)
Någonting jag längtar efter är att Jessi kommer hem den 27 eller 28;de ;D haha inte träffat henne sen i Augusti :) Kommer bli skiiit kul ;D haha ..

Aja, nu ska jag dra mig upp ur sängen och ta mig något att äta :)
Ha en bra dag :)

Puss och kram// Jenny


Ge mig gärna råd på vad jag kan göra idag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0