Love !?

Nu när julen börjar närma sig och allt känner jag mig bara mer och mer ensam ;/ ..
Vill ha en pojkvän vid sidan när jag ska sova som jag kan ligga och hålla om, som jag kan vakna upp bredvid och känna mig älskad.. Och även under jul, att ha stress ångest över att inte ha hittat perfekta julklappen än och kunna få såna där gulliga sms till varandra.
Men ju mer man längtar, destu längre tid tar det atthitta någon ;/ .. Menmen.. 
Annars  är det väl bara bra, lite snuvig och sådär också men det är sånt julen hör till (tyvärr haha).
Idag har jag vart med syrran i stan och kollat efter julklappar till hennes pojkväns familj, det tog tid men vi hittade till slut någonting ;D
Och vart med thessan också :), vi bara lääängtar tills hon får resten av sina säsonger av vänner haha :D
Snacka om beroende asså ;) ..

Aja, nu ska jag ta och lägga mig :) Ha en blöt kväll, Golf
HAHAHA

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0