Mag ont :(

Ligger just nu här i sängen å känner hur de "bubblar" i magen, Tycker inte alls om detta :(
Men det är väl sånt som går över, och jag ska tvinga mig själv till att må bra tills på nyår så ingen läkare för mig försen efter nyår ;P..

Men idag var jag iallafall i stan med Thessan och kollade efter en nyårs-klänning till henne.
Och hon hittade en som sitter jätte bra på henne och var verkligen hennes stil (: hihi, alltid lika kul att gå i stan och vara smakråd till sina kompisar,
eller vad tycker ni ;)?

Sen mötte vi JESSI,Liza och Della så åkte vi hemåt till Frölunda igen (:
Var så kuuuuul att träffa JESSSIIIIIIII igår, som vi har saknat dig älskling :) Nu väntar en massa kul när kul du väl är här i Göteborg älskling hihihi..

och så kollar jag på rocky som går på tv, tror jag att det är iaf :) Finns inte så mycket annat att kolla på :P

Nä usch, nu ska jag logga ut härifrån och vara social med andra (:

Ha de så bra..
Puss och kram// Jenny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0