Ny blogg ;)

Hejhej, nu är det äntligen lov :) Och gjorde precis om min blogg också ;D Med hjälp av Liza som jag ligger och pratar med just nu :P.
Vad ska man göra idag? Det är en fråga utan svar just nu :P Vill ändå kunna göra någonting, någon som har några alternativ som inte kostar någonting :P?
Har faktiskt inte så mycket att skriva om, var bara på julavslutning i skolan och jag som är sådär jätte smart råkade typ tappa julmusten så den började skvätta som fan över min bänk och sånt, usch haha ..

Och sen fick några stycken utvada presenter av våra lärare för dom vart "extra duktiga" och flera av dom har jag aldrig sätt haha, sen fick vi alla andra presenter också ;D jag fick ett par strumpor hur kul e de då? :P
Haha, bara tanken som räknas ;)

Aja, nu ska jag in i duschen så ni får ha det så bra :)

Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0