Sjukling ;/

Hallå på er!
Ligger just nu i sängen å är sjuk :( Vet inte vad det är för något men igår spydde jag tre gånger, idag mår jag bättre som tur är.
Jessi kommer ju imorgon också (: Får se ifall jag pallar åka och möta henne, men de märker vi ju imorgon!
Jag har själv inte gjort någonting idag, sovit och legat i sängen.
Men igår hade jag faktiskt en skön dag hos Liza, med 6 olika filmer, ansikts masker och hålla på med hår :) Tack för det Liza.
Bara de att jag blev sjuk där ;/ Inte alls skoj, så mamma och pappa fick komma och hämta mig id halv 4 igår natt.
Hoppas att ni mår bra :)
Ska sova nu, men vi hörs snart igen jag lovar ;)

Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0