Snart nyår!

Det är snart nyår, har faktiskt ingen panik för jag vet ju redan hur jag ska se ut oc sådär ;D hihi.
Men nu är jag iallafall hemma efter att ha väntat med Jessi på Frölunda torg i över en timma på Della, men hon är iallafall på väg till mig nu, tror de kommer bli så att hon sover hos mig (:
Längesen nu gumman hehe :)

Idag vaknade jag och så gjorde jag mig i ordning och så gick jag upp till Della som var överluycklig övet att få böja på sitt knä i 30 grader haha ;D (Hon har en spricka i knät)
Sedan fick jag och hon gå ärende åt hennes mamma att köpa kina man så de gjorde vi ;D ååh mums :)

Efter det åkte vi hem till Jessi och spelade finns i sjön, plump och poker haha ;D ..
Sedan åkte vi till Frölunda och så träffade vi Davve och youssef ;)
Youssef var så snäll och körde oss till Dadde. Och hos honom var Johanna, Michelle, Emelie, Nicke och Ferre.
Ganska skoj (:

Sen blev jag och Jessi hungriga så vi drog till Mc'Dondalds drive in haha ;D och så åkte jag då hem efter att ha väntat på Della som jag skrev tidigare :)

Äsch, nu ska jag sluta tråka ut er med vad jag gjort och sådär men vi hörs.
Troligtivis inte innan nyår men om vi inte gör de så får ni alla ha de så underbart bra (: så hörs vi ;D

Så Gott Nytt År På Er (:

Puss och kram// Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0