Spelar åldern någon roll?

Hej på er där ute :)
Ett tag sedan jag skrev nu, jag mår bara fint.. Lite förkyld kanske men det hör ju till vinter månaderna hehe :)
Satt precis och tänkte på en sak..
Åldern i förhållanden, varför oftast tjejen vill ha en äldre kille? Är de bara för att de är coolt? Eller bara för att dom är mognare och sådär?
Finns ju jätte många killar där ute som är yngre men som ändå är så mycket mognare än endel killar som är äldre!
Det är så mycket tankar omkring detta, men jag själv kan säga rakt ut att jag gillar äldre och ja, jag vet inte varför..
Menmen :) I kärleken har väl inte åldern någon roll ? Utan de är känslorna som räknas. Klandrar inte dom som har yngre pojkvänner/män/sambos. Tycker det kan vara sött ibland :)

Men nu ska jag sluta skriva, hoppas ni alla har de bra

Puss och kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0