Tjääänare ! ;D

Hej på er läsare :)
Idag är jag på bra humör ;D, ingen aning varför men det kan aldrig vara fel om man är på bra humör eller ? :P
Idag var jag i skolan och så åkte jag hem :)
David vad snäll och skjutsade in mig,Sigge och Izza till centralen också :), och gissa vad :D ?
Imorgon är de ingen skola, hur skööönt som helst.
Sen på fredag är det bara avslutning ;D woho, vill ha lov Nuuu ! :P

Har tänkt endel på det här med att vara singel och inte så jag tänkte skriva nack- och fördelar med det ;D..

Fördelar:

1. Du kan ragga på vem du vill utan att börja bråka.
2. Du kan gå på fest utan att höra vart ska du, ring mig sen, jag möter upp dig när du ska hem o.s.v.
3. Du kan ha på dig vilka kläder du vill utan att någon tycker andra killar/tjejer ser för mycket.
4. Du kan vara på fest och bli så full att du spyr utan att någon bryr sig.
5. Du kan ha sex med vem du än känner för utan att vara otrogen.
6. Du kan äta exakt vad du vill utan att någon ska vara rädd att din kropp förändras.
7. Du kan ligga och smsa med hur många du vill på kvällarna innan du ska lägga dig.
8. Du kan göra i princip vad du vill utan att någon person ska bry sig ! LEV LIVET :D

Nackdelar:

1. Det finns ingen vid din sida när du ska sova eller när du vaknar.
2. Det finns ingen speciell som bryr sig om vart du ska.
3. Det finns ingen som skickar speciella och gulliga sms till just dig.
4. Det finns ingen tjej/kille där som du kan krama om och känna dig älskad med.
5. Det finns ingen med dig när du ska köpa nya t.ex. kläder som råd/stöd.
6. Det finns ingen som finns i dina tankar 24/7.
7. Det känns inte sådär nervöst och spännande när du ska träffa tlick/pojkvännen.
8. Att vara nykär är en underbar känsla.
Men att vara tillsammans med någon är minst lika bra som att vara singel :) Lev livet ändå ;D


Nej men nu ska jag ta och kolla vänner, är ju snart klar med säsong 9 ;)
Beroende eller vadå ;D ? Haha

Ha det bra ändå :)
Puss och kram// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0