Haalloojj ;D

Hallå på er alla ! :)

Jag var så himmlans sugen på godis idag, så nu sitter jag här med godis och cola (A) Lite onyttig får man väl ändå vara ibland :)
Oh så myser jag med att titta på Grey's Anatomy, älskar verkligen den serien men har inte kollat på det på jäääätteeee länge, tyvärr. :/  Får ta igen det allt :)

Vad har jag gjort idag? Jo ;), vart i skolan, hade passion så sydde såklart på min klänning, hoppar den blir bra så jag kan använda den på nyår :) och efter de följde jag med Sigge till stan oh kolla present till Parik eftersom han fyller hela 20 år imorn, Grattis i förskott på dig ;D ..

Sen åkte jag hem, jag var så jävla hungrig :/ Så jag åt och sen följde jag ju då med mamma och pappa och köpte godis och sådär haha;D

Måste bara berätta för er att jag har världens bästa kompisar, förlåt om jag inte visar det på något bättre sätt..

Jessi= Du är en sån underbar kompis, fortfarande bra kontakt även om du bor så långt borta, älskar och saknar dig nåt så enormt mycket! Jag har så många,många,många bra minnen med dig och dom ska jag alltid bära med mig :) Älskar  dig syster <3<3<3<3<3

Thessan= Herregud, vet inte vart jag ska börja..! Du vet inte vad du betyder för mig, ingen kan ha en bättre vän än vad du är.. Alla dessa 12 (snart 13) åren har vart dom bästa eftersom jag haft dig vid min sida, lovar att alltid vara vid din, går med dig genom eld och vatten.. Vi har så gott om minnen men det ska bli fler ska jag säga dig :) Älskar dig <3<3<3<3<3

Della= Du har sån betydelse för mig, jag vet inte vart jag ska börja :) Minnen kommer och minnen går, men alla våra, i minsta detalj består :). Turkiet 08 är nånting jag aldrig glömmer, och du vet att jag är tillgänglig för dig i alla lägen, utomland, i Sverige, på dagen på natten.. spelar ingen roll, du betyder mer än du tror vännen! Älskar dig Daniella <3<3<3<3<3

Sigrun= OjOjOj, Jag och du har allt haft våra stunder tillsammans :) inget bråk under ca 4 år, det är underbart.. Du har sån humor som ingen annan har, våra skratt anfall och rolig stunder kommer aldrig försvinna. De kommer fler, vi ska se framåt nu och inte tillbaka ;) För vi är lika bra vänner om 10 år som vi är nu ska du få se :) Älskar dig Sigge <3<3<3<3<3


Ha de bra alla där ute nu :)
Puss <3


Kommentarer
Postat av: sigrun

älskar dig också jenny [v] :)

2008-12-21 @ 02:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0