Hejsan!

Hallå på er!
Ligger ju nu i sängen och gör ingenting, har sån träningvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/
Pratade precis med Jessi sötungen också :) Längtar sååå tills du kommer hem.

Ja juste :D Jag Della och Liza har ju beställt våra biljetter till Turkiet 2009 också haha :D .. Jag vet, jag är galen ;D
Men vi fick en sån inpuls grej, att vi skulle kolla hru mycket det kostade och sen helt plötsligt så bokade vi och nu ska handpenningen vara inbetalt på tisdag, alltså om en vecka :) när den är betalt måste jag få ett jobb så jag kan tjäna fickpengar bara ;d ååh längtar så !
Åker den 14-28 Augusti :) För hoppningsvis följer Thessan och Diik med också :)

Aja, nu får ni ha det så bra ! :)
Så hörs vi snart igen

Puss & Kram, Jemmpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0