Söndaaag!

Helgen har varit skit bra för min del :) Var på tjej middag/fest hos Izza i fredags, helt vilt och jag hade skit kul. Så tack för en bra fredag allihopa ;)
Och sen i lördags var jag på kalas hos min kompis mamma och bror :) .. och gick sedan på resturant, åt jätte god mat och efter vi vart där var gick jag och träffade Liza och dom andra hihi.. Träffade även på Oscar Öström, längesen det var, men det var kul ändå :)
Och nu ligger jag ju såklart i sängen och kollar på Super sweet 16, tycker människorna där är så bortskämmda så det är synd om dom :/ Dom vet ju ingenting om världen, allting kretsar bara om dom.. Aja, jag hoppas bara att någon dag ser hur det verkliga livet är utan föräldrarnas pengar..

Nej, nu ska jag inte tjata mer :) Men ska iaf logga ut från datorn men vi hörs senare eller så nån annan dag, för hoppningsvis imorn :)

Puss och kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0