Torsdag!

Hejsan på er alla söta människor :)

Sitter juts nu i soffan och har ätit, gott var det. Var ju så hungrig när jag var på väg hem ifrån skolan.. Hade sån otur att det var något fel på vagnarna, och det fanns inga extra bussar som dom sa att det skulle finnas :( Väntade där i 1 timma, sedan tog jag och Izza bussen till Central stationen som tog 50 minuter :O .. Att det tog 2 timmar för mig att komma hem från skolan, var riktigt jobbigt ju :/, menmen, kom ju hem till slut :)

Och imorgon ska vi hem till Izza på tjej mdidag, ska bli riktigt skoj och mysigt :) Längesen jag gjorde nånting haha !
Jag har ju själv blivit lite sjuk, förkyld och hostar, men man ska inte klaga, det hade kunnat vara värre hehe ;)

Aja, kanske bloggar kanske mer senare ;) .. Ha de så bra allihopa :)

Puss och kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0