Torsdag

Hallå igen :)
Ny dag, nya bekymmer =) men jag har nog inte.. Får långa pengar av min syster till handpenningen, hon är snäll hon. Så på tisdag betalas de in, (som jag sa igår haha).

Gör inte så mycket, funderar på om jag ska in i duschen och göra ordnign hemma, får ju extra pengar varje månad om jag gör de, och de behövs verkligen till min resa kan jag ju säga :) Jag är bara tvungen att säga att jag har världens bästa vänner, dom gör erkligen livet värt att leva.. Låg och tänkte på det förut, att verkligen alla jag har som närmst betyder så jävla mycket, älskar er <3 tack för att ni finns :)

Även du Jessi som bor långt borta :) Vi med vårat godis och nattpromenaden till Fiskbäck haha ;D Kom hem nu, så vi kan gå ut igen :)

Var i skolan idag, kom dit gick och åt å åkte hem :/ Skulle redovisa men ville inte göra det inför min grupp, så gjorde de inte.. Sen skulle vi egentligen ha matte men jag Izza och Sigge orkade inte vänta i 1 ½ timma så vi åkte hem, ja.. Egentligen idortt också men jag får ju ingen närvaro på idrotten även om jag är där så jag skiter i den nu, usch..

Aja, nu får ni ha de så bra allihopa så hörs vi imorn igen :)

Pusspuss <33<33<33<33<33<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0