2009-04-19

Hej på er alla!
Har inte skrivit i helgen, har haft fullt upp. Började jobba på Mc'Dondalds i fredags och har jobbat där hela helgen!
I början när jag skulle lära mig kassan gick det inte alls, folk där trodde väl att jag var efterbliven men det gick jätte bra till slut och jag trivs verkligen. Har ju några kompisar som jag känner där också så jag är inte helt ensam :)
Så ska in på hemsidan sedan och kolla ifall det finns tider så jag kan få jobba mer, känner att det verkligen behövs.

Annars har jag inte gjort så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Tycker verkligen itne det finns så mycket att skriva om längre.
Ligger just nu i sängen och har ätit kärleks mums, skit gott men det är nog det mest intressanta ni får läsa idag isåfall.
Har fått riktig bloggtorka så kommentera gärna och skriv vad ni vill läsa om. Är öppen för förslag.
Jaja, nu ska jag in i duschen och sådär. Men vi hörs antagligen imorgon efter jag har vart hos tandläkaren usch.
Ha de bra :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0