Förlåt igen!

Hej på er kära läsare ;)
Jag har inte skrivit någonting i bloggen p.g.a bloggtorka.
Jag vet inte vad jag skriva så ni får gärna säga till. Jag vet inte vilka som läser och därför är detsvårt att skriva någontig som passar in alla i smaken.
Aja.. Jag sitter just nu hos Della iallafall. ovanligt eller vad säger ni? haha.
Precis plattat håret och det är hur skönt väder ute som helst. Det är underbart.
Gick med bara jeans jacka och då är det häligt värre, och helgen bjuder på ännu fler fina dagar, det kan inte bli bättre :)

Längar till nästa helg då jag, Thessan och Della ska ut med en gammam klass kompis och dansa :D Låterdet roligt eller vad? haha.
Och sen på lördagen ska jag jobba men det kan behövas med extra pengar :)
och senare på lördagen bär det av till Borås och firar Fisken som fyller 21 :) Grattis på honom.
Äsch, nu ska ja ta och vara lite mer social :)
Hörs snart igen.
Ha det gött ;)




Inte långt kvar till Turkiet nu heller :D det kommer gå fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0