Fredag

Hej allihopa. Hur är det med er idag?
Det är bara fint med mig. Vaknade av Dellas alarm klocka och sen av att hon skulle låna skor av mig men alla mina är för små för henne, haha stackaren!
Så då gick jag upp men låg i sängen till kvart i 9 iallafall så nu ska jag ta och skriva snabbt bara.

Snart ska jag åka till praktiken på Jack & Jones, så jag ska säga till att jag ska gå tidigare idag för jag börjar jobba på Mc'Dondalds idag ! Och jag ska vara där klockan 4 :)
Har inte riktigt bestämt mig än ifall jag ska följa med Della och dom ut eller inte, beroende på hur trött jag är.
Ojoj, nu visar klockan att den är 10 över 9 så ska allt ta och börja fixa till mig lite :)
Vi hörs :) Så ha det gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0