Funderar på uppehåll?

Som det står i rubriken funderar jag på att ta ett uppehåll från bloggen.
Kan vara därför jag inte vart så aktiv på det senaste.
Känner att ingenting går bra nu. Känner att jag inte vet vart jag själv är och behöver ta det lugnt.
Ska prata ut ordentligt med min syster imorgon när jag träffar henne i stan.
Kan bli mysigt men en dag på stan med syster yster :)
Kommit varandra så mycket närmare på senaste åren.

Idag har jag iallafall inte vart på det bästa humöret p.g.a massa olika anledningar som jag helst inte vill ta upp här.
Men träffade iallafall Nicke och Samuel och så drog vi vidare till Jacks stuga och där var det massa folk.
Paulina som jag inte träffat på.. Hmm jadu, om jag nu visste det.
Vi umgicks för ungefär 10 år sedan iallafall så det var roligt :)
Sen var det John, Jacob, Erica, Jenny, Jonna, Krans, Jag, Nicke, Lill Nicke, Samuel och Jack så det var ganska roligt faktiskt :)
Men nu ska jag ta och lägga mig, är trött som ett as!

Vi hörs antingen imorgon eller om ett tag.
Ha de gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0