Gårdagen och idag!

Igår fredag då, det hände inte ett skit. Jag låg i sängen i 9 timmar och väntade på att Nicke och dom andra skulle komma hem. Dom kom hem senare än beräknat så jag pratade lite med Niclas (en annan kompis) så bestämmde vi efter en lång tid att jag skulle åka till honom i Floda, så det gjorde jag.
Och det var ett bra tag sedan vi träffades. Det var riktigt kul att träffa honom igen :).
Låg och pratade om en massa saker. Så det var skönt :)

Och idag, ja, vad ska man göra? Det är ju hur bra väder som helst ute. Det är 14 + grader och jag sitter här.
Väntar på att Nicke ska ringa också. Hoppas på att han gör det snart bara.
Så det finns lite grejer att göra. Grilla, sitta ute i solen, gå en promenad, åka och sätta sig vid stranden, spela basket, sätta sig på ute serveringen på något mysigt café, sätta sig på lejon trappan.. Ja you name it ! ;)
Så nu ska jag allt ta och börja göra ordning mig. Känner mig lite ofräsch men det går lätt att fixa ;)
Vi hörs antingen senare eller imorgon :)
Puss och kram!






Turkiet 2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0