Hej hej, hemskt mycket hej!

Hej på er igen!
Jag vet att jag inte är lika aktiv längre men jag vet inte vad jag ska skriva om längre. Jag får ta och klura ihop någonting väldigt intressant till nästa inlägg :)
Just nu ligger jag bara i sängen och väntar på att Dellert ska komma hem så jag och hon kan sätta igång och plugga :)
Har ju trotts allt 2 prov på onsdag och jag måste ligga i :( Vill inte ha några fler omprov nu.
Så det är väl det som händer idag.
Annars har jag inte gjort så mycket. Vart i skolan idag och så var det ju såklart med både bussar och vagnar när jag skulle hem, så fick vänta på vagnen i närmare 10-15 min (låter lite, jag vet, men dom går ju si sådär 5 min efter varandra i vanliga fall).
Men jag kom hem till slut och fick äta, var ju så fruktansvärt hungrig haha.
Vet att detta inte är så kul att läsa så ni får ursäkta men jag skriver snart igen. Tappa in hoppet!

Puss och kram



Haha! :)

Kommentarer
Postat av: Jääässsiiii

Mooohahaha Nuu har jag komenterat hahaha :D <3

2009-04-27 @ 22:07:04
URL: http://pygmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0