Helgen!

Hej på er alla! Hoppas eran helg har vart bra :)
Själv har jag inte gjort så mycket, skrev ju om i lördags då.. Ja de där med att grilla och sådär :)
Det blev inte av att vi gjode det på söndagen tyvärr. Det var inte alls lika bra väder, eller det var ju sol men det blåste kyligt så vi sket i det. Det hände inte ett skit!
Så jag och Samuel åkte hem till Nicke och satt där och tjötade och hade det allmänt trevligt, och den roliga delen av det hela var när vi terrade Della med sms, haha kan inte skriva om vad, tror inte hon blir så glad då men det var skit kul, vi la oss ner för att hämta andan så mycket vi skrattade.. Hahaha..
Sen vid 1 tiden kom även Della förbi Nicke och vi satt och och tjötade och wipps så hade spårvagnarna slutat gå, så vi gick vänta till klockan var 05.09 för att ta den första vagnen hem.
Medans vi väntade på den vagnen tjötade vi om allting mellan himmel och jord. Men gissa vad Della gör då?
Jo, hon somnar på bordet haha, var det mjukt eller? ;)

Ja iallafall. Nä vi tog vagnen hem och skulle lägga oss så hade Della redan somnat medans jag var på toaletten och jag kunde inte somna på ca en halv timma. Och då var klockan 06,00.

Ja, idag då så trodde väl ni att jag skulle vakna runt 4 tiden? Men icke sa Nicke, sån tur hade jag inte så jag vaknade 3 minuter över 12 haha, hur lyckas man?
Men ja, och idag har det inte hänt så mycket annat heller.
Vart ute en stund men drog hem och har väl vart hemma i 1 ½ timma :)
Så ska hoppa in i duschen nu, men först ska ni få några se några av bilderna i helgen :)
Have fun and have a good night!







Ha det gött nu :)

Kommentarer
Postat av: therrores =D

haha porrig bild på oss;) yeeah baby. Skicka den te mig sen;) Pöss kärlek te dig från mig:)

2009-04-14 @ 18:55:10
URL: http://theessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0