Internet...

Har ni nån gång tänkt på vad Internet påverkar oss? Att vi får panik när inte Internet funkar under dagen eller kanske till och med flera dagar? Vart är världen på väg?
Sen är det inte nog med det utan även att folk lägger ut bilder på sig själva som är utmanande för att få kommentarer som "snygg du är", "Du är så sexig" m.m.
Vill man egentligen höra det ifrån en helt främmande person? Är det inte bättre att höra det från folk man känner?
Jag vet faktiskt inte. Visst, det är alltid kul att få höra att någon tycker om ens utseende men ändå tycker jag.

Men det var inte det jag hade tänkt skriva om utan det bara dök upp i mitt huvud :)!
Ja, dagen började med att jag vaknade, tog en riktigt snabb dusch på 5 minuter, gjorde ordning mig och begav mig till praktiken. Där började jag med att kolla att allting låg i ordning, började fixa på lagret, la ut kläder ifall det behövde fylla på i butiken o.s.v.
Efter praktiken kom jag hem och gjorde ordning lunch :). Det blev steekt potatis med korv haha, så lat som jag är orkade jag inte göra ordning så mycket mer.

Sedan åkte jag hem till Nicke och där var även Samuel :)
Efter det kom Lill Nicke och Figge förbi också, och sedan drog vi ut och träffade Dadde och Johanna.
Så dagen har vart ganska chill faktiskt :)
Så nu ska jag ta mig någonting och äta :)
Börjar inte försen 10 över 12 imorgon så jag kan vara uppe länge idag :D Woho.
Äsch, blir nog en gammal bild på mig så ni ser hur jag såg ut då och nu, lova att inte skratta haha!
Ha de gött :)




Då !




Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0