Öl, musik och brasa

Går dagen blev lyckad enligt mig. Jag och Nicke satt på hans balkong och göttade oss rejält :)
Satt där en bra stund medans vi väntade på Johanna, Samuel och John. När dom väl hade kommit fixade John Nickes bergsprängare och så drog vi ut till Fiskebäck och ordnade en brasa. Skit härligt :)

Vi grillade korv med bröd också, det var en riktigt vår känsla. Överallt på öarna man ser där ifrån hade dom påsk brasa. Så det var rök överallt haha. John, Danne och Nicke hade med sig öl så dom satt där och drack och jag fick ta 3-4 stycken av Nicke, så snäll som han är :)
Har tagit bilder också men har inte lagt in dom än, så dom får ni se senare :)

Tanken var att vi skulle göra samma sak idag men jag vet inte om det blir så. Vi får se :)
Hade vart skönt om vi inte gjorde det menmen ! :)
Nu ska jag upp och äta, är skit hungrig.
Ha det gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0