Pink!

Ja, pink och då menar jag inte rosa utan ja självaste Pink :D
Var ju med min syster idag och hon berättade att en kompis till henne inte kunde följa med upp till Stockholm i November och gå på hennes konsert så jag fik följa med istället :D
åååh hon är ju så gryyym!
Tack syster :) <3

Iallafall, Emma (min syster då) och Robert (hennes pojkvän/sambo) hämtade mig halv 1 och vi åkte och kollade på vår jacka och hon hittade en som passade henne skit bra :).
Sedan åkte vi och käkade på Graffiti i Kållered, jag tog en räk sallad, och den var hur go som helst, rekommenderar.
Sedan åkte vi och köpte fika och åkte hem till oss och pratade med mamma och pappa och drack Cola cola zero och käkade choklad muffins !
En bra start på dagen :).

Efter det åkte jag och träffade Nicke, Dadde och Samuel på Axel och drog oss sedan vidare till Nicke där vi satt och spelade poker med marker :)
Fick 4-tal i ess två gånger i rad :D är jag grym eller är jag grym? haha!

Så måste jag berätta om vad jag gör just nu så ja, läs vidare :)

Sen ska jag inte ha uppehåll men kommer nog inte vara lika aktiv som innan men det kommer, sluta inte upp med att kolla in min blogg, den kommer fortfarnade vara igång :)
Men just nu ligger jag i sängen, ska strax duscha och äta någonting !
Så nu ska jag sluta skriva och göra det jag ska istället :)
Ha de gött!



10:de November :D



Kommentarer
Postat av: Emma

wohohohohoho xD

2009-04-06 @ 09:32:37
URL: http://metrobloggen.se/Salomonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0