Ser inget ljus i tunneln...!

Hej på er!
ja, rubriken stämmer.. Jag ser just nu inget ljus i tunneln eftersom det är så hiiiimla mycket i skolan.
Har 3-4 prov i marknads föring B och inköp och varuhantering, en redovisning och någon inlämning och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska få det här till att gå ihop.
Vet inte om stressen beror på mina mardrömmar jag har varje natt.
Har ju haft mardrömmar i kanske 1 vecka om inte mer nu. Och drömmarna är så verkliga och verkligen hemska. Så ljuset i tunneln är långt borta för mig just nu, det tycker jag inte om.
Men kommer nog kännas ganska gött sen när allting är löst eller vad tror ni?

Idag ska jag iallafall vara med Della och plugga, se till att peppa varandra idag tycker jag :). Ska försöka fjäska lite med mamma och pappa och se om dom vill gå ut med hunden snart och köpa något gott till mig (A)!
Ibland får man väl vara onyttig också :)?

Äsch, nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag kan höra av mig till Dellert snart :)
Ha de gött!



Jag och Della, min andra halva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0