Snabb uppdatering

Hej på er alla!
Hoppas ni mår bra :).
Själv mår jag bra men börjar redan oroa mig för mina drömmar redan... Hmm, den ena blir bara värre än den andra.
Jag får sluta tänka så mycket på mina kompisar, för det är oftast dom det handlar om, men även familjen men det är inte så ofta.
Får hoppas på att dom går över snart :)

Var hemma hos Della förut och pluggade, läste nästan 70 sidor och försökte räkna lite matte.
Senare kom Nicke och Samuel förbi också. Så spelade vi Geni, och jag och Della var i samma lag men vi kunde ingenting haha. Så dom vann över oss!
Men det går att leva med :D Eftersom jag trodde Nigeria var en egen kontinent haha, mobba mig inte (A)..
Men nu ska jag börja platta håret istället, ser ut som ett troll :)
Och imorgon är det praktiken som gäller igen.
Men vi hörs :)
Ha det gött och sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0