Våren är här!

Hej på er!
Mår bra men ändå lite krasslig i halsen men får hoppas på att det går över eftersom det är vår och nästa vecka är det lov :).
Igår sov Della hos mig (som vanligt), och vi skulle åka tillsammans till skolan eftersom båda började samtidigt, och båda skulle göra nationella provet i Svenska B!
Jag skrev om hur lätt filmer,bilder och ljudklipp kommer ut över internet och hur folk tar det. Får hoppas på ett G iallafall haha!

Vi skulle åka kvart över 7, men gissa när vi vaknar? Jo kvart över 7, så vi stressade som aldrig förr men vi hann lyckligtvis nog.
Jag var klar redan 20 över 10 så jag åkte till Dellas skola och sedan begav vi oss in till stan.

våren är här? Känner ni det!?
Har ju vart hur gött väder som helst ute :) Jag och Thessan satte oss utanför ett café med våra Chai Latte och caffe latte och jag kunde inte ha på mig varken skinn jackan eller tröja, så varm var jag.
Men det känns verkligen i hela kroppen när våren är här. Det känns så myket lättare att gå upp på morgonen och man är på så mycket bättre humör.
Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig. Vill ju inte vara trött på praktiken :)
Vi hörs!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0