Göteborg :D

Ja, jag bor i Göteborg men under sommaren här i Göteborg händer det ändå ganska mycket :)
Vet inte ur det är i andra städer men hör inte så mycket om det heller :D
Idag, den 11/8 börjar Göteborgs kalaset och hållet på till den 16, då ligger jag på en strand och solar och badar men för alla andra kanske det är skit kul? :D Vem vet :)

Sa det till Carro idag så jag och lill bruden ska in till stan senare och bara checka läget. Göteborgs kalaset är inte lika roligt u längre som för ca 5 år sen eftersom dom ytte namn till Kulturkalaset, och på så sätt blev det lite sämre.. Men det händer ju ändå någonting :D

Kom att tänka på en sak jag, Della och Carro gjorde igår också :)
Vi åkte till till Liseberg, inte för att åka utan för att kolla på Lotta på Liseberg :D haha det var ganska kul faktiskt, säg till om ni såg mig på TV woho (A) !
En av artisterna som sjöng för er som inte vet då var Paul potts, ni vet han som var med och deltod i American Got Talent 2007, tror jag det var? Han var iallafall där och jag jag rös när han sjöng, han är verkligen duktig :)

Men nu ska jag börja föna mitt hår och gör aordning mig.. Känner mig inte fräsch med detta håret när det är blött haha!
Ni får ha en toppen dag och så hörs vi :) Puss på er!!



Det är bara ibland man tycker det är snyggt haha !

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

jag är tillbaka i bloggen nu! :)



god natt.. :D

2009-08-13 @ 01:14:17
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, mc feast går rätt mycket också. Men det är oftast tjejer som beställer det har jag tänkt på haha :D



Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Det hade varit jättesnällt! :)

2009-08-13 @ 12:00:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0