Hejsan!

Hejsan på er!
Var ett tag sedan jag skrev så har nog kommit in i den perioden igen att jag skriver när jag känner för det, men jag går dagligen in på blogg.se och loggar in för att se om någon kommenterat :).
Så vad gör jag då? Just nu sitter jag i sängen med laptopen i knät och har precis duschat, ska ta på mig någonting mysigt och gå in i köket och laga någonting gott att äta, åt senast vid kanske 2 tiden då jag var med syster och hennes kille i Ullared.
Tänkte göra någonting med kyckling tt göra iallafall, kanske kyckling sallad? Äsch, vi märker snart vad det blir :)

Jag var ju som sagt i Ullared idag och det blev:

* Ett par jeans shorts.
* Två höst tröjor.
* Ett par mjukis shorts ungefär
* Ett par shorts
* Hår grejer
* Foundation & mascara (Äntligen ;D)
* Linnen
* Underkläder (trosor och BH)

Hm, vet inte om jag har glömt någonting men jag fick endel och detta för 1000 kr, fyndat va :) ?
Och jag måste påminna er om att det är ENDAST 8 dagar kvar (snart 7) tills vi åker och det ska bli så skönt.
Tänk er själva att komma bort från verkligheten och bara leva livet :) My dreams come true ;)
Äsch, nu kurrar magen och jag får bege mig till köket :)
Jag har tyvärr inte tagit några bilder på det jag köpte men ni får klara er med några bilder ifrån Turkiet förra året som inte visats här innan :D Puss på er!






Gick väldigt segt att ladda upp bilder just nu så det fick blir dessa 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0