Klag inlägg!!!!!!

Vad är det med människor? Ja, det kan man ju undra sig.
Endel personer är alltid sura eller blir arga för ingenting och så vidare, ni förstår vad jag menar.
Och jag orkar verkligen inte med det, tycker att det är sjukt jobbigt!!!!
Varför blir sur för jag inte vill vara med den personen på en dag för jag har annat för mig?
 Varför bli sur för att jag inte vill lyssna på samma låt som en person? Asså ni hör ju bara hur det låter !?

Jag orkar bara inte. Och kärlek vill jag inte ens prata om, det orkar jag bara inte med. Det är komplicerat, folk är otrogrna, folk blir svartsjuka och bla bla bla. Någon mer som bara vill ställa sig på ett högt jävla berg och skrika ut sin ilska? Som bara känner för att dra ut sin ilska på någon som inte ens har någonting med saken att göra.
Funderar på om Angeredsbron är ett alternativ? Eller?

Näfan, detta inlägget blev ett klag inlägg men det får ni stå ut med. Nu ska jag iallafall duscha och sen får jag se vad som händer! Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0