tisdag 11/8 - 09

Hej på er!
Hur mår ni? Själv är det bra, bara väldigt hungrig haha. Ska upp och äta frukost efter jag skrivit klart här :)
Jag hade nog inte orkat skriva ifall inte Liza bad mig göra det igår haha :D

Ja idag är det tisdag oc idag börjar även Göteborgskalaset, nu mera kallat för kultur kalaset. Får se om man kanske drar in till stan senare då, men måste verkligen börja paca, har ju inte gjort det än ;P Lite klumpigt kanske? Åker ju ändå nu på fredag :) (3 dagar kvar)
Vad ska ni själva göra i helgen då? Något planerat? :)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, jag vill ju inte att det ska bli tråkgit så jag tror jag skiter i att skriva mer :D
Vi hörs :D
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Liza

Såja, duktig flicka ;)

2009-08-11 @ 13:34:28
URL: http://justliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0