2009-02-03

Har kommit hem nu, eller ja det var ett tag sedan jag gjorde det :)
Ligger i sängen och ska kolla andra delen utav Bolt snart, ni vet den där nya filmen som ska komma ut den 6 februari i Sverige :)?
Hunden är ju bara fööör söt! Jag älskar hundar (:..

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska väl antagligen hitta på någonting, kanske gå till Thessan en stund?
Men hon slutar ju inte försen klockan 6, aja man får väl stå ut :)
Och vet ni vad? På vägen hem förut gick jag in på Gina Tricot och köpte jeansjackan ! :D
Åååh gud vad jag älskar den, den är såå snygg haha.

Aja, ska inte tråka ut er :)
Så vi hörs senare och då kommer det antaligen bli ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa hela senare :)
Lägger även in min outfit för dagen i nästa inlägg,
Ha de bra så länge :)

Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0