2009-02-18

Nu är jag hem kommen. är jag kom hem kännde jag mig lite små sugen på någonting att äta :)
Så jag gjorde ordning ett glas oboy och en pirog, herregud så längesen jag åt det haha.
Samtidigt kollade jag på Joey, Vänner och nu är det Fresch Prince in Bel Air haha, Will Smith är ju för rolig :)

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg att vi skulle ha många matte lektioner.
Ja, jag hade en matte lektion förut, så satt vi och hade genomgång när en annan lärare kommer in och frågar Karim (våran lärare) : Hur länge har du lektion i denna salen?
och Karim säger: I två stycken timmar hahahaha herregud alla la sig nästan ner av skratt.
Ingen illa menat nu, men jag tycker han borde gå en svenska kurs, eftersom man bara stör sig på hur han pratar och man fattar nada.
Jaja, Della är så snäll och hjälper mig med matten någon dag eftersom jag har prov i algebra på torsdag nästa vecka, jag undrar verkligen hur det kommer gå :/

Äsch, slut pratat om skolan. Nu ska jag ta och städa upp lite smått i mitt rum men ni får ha det underbart så hörs vi sen :)

Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0