21 Februari - Lördag

Lördag idag! otroligt skönt men jag är helt slut sen igår, hade verkligen jätte kul igår :)
Vi blev ganska många till slut som vi alltid blir haha.
Vad gjorde ni igår då?

Kan ju kanske berätta vad jag gjorde!
Jo, jag och några kompisar var hemma hos Dadde och förfestade, sen drog jag och Della till Golden days, okej kanske ite världens bästa ställe men det är ändå billigt och ganska bra musik. :)
Ska läga in bilderna på datorn ikväll när jag har kommit hem från tjej middag hos Izabell :)
Thessan ska med dig, kommer nog bli riktigt lyckat som alla andra gånger haha.

Aja, vädret är inte det bästa, snöar som f*n och kallt är det också usch säger jag bara.
Det är ju lite synd att man måste gå från Fjärås centrum till Izza bara och det är ca 2 km, vad tycker ni det låter som? Kallt och kallt och kallt, ja kalla kommer både jag och Thessan att vara menmen.. Det är väl sånt man får stå ut med :)
Oj shit, klockan är ksnart kvart över 4, ska vara klar om 45 minuter senast.
V hörs imorn puss och kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0