Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, dags för oss singlar att känna oss ensamma eller vad säger ni? Haha..
Men man får väl "fira" det pår bästa sätt.
Della sa innan att jag,hon Thessan och Lisa kunde vara hos henne och festa lite grann.
Men nyss frågade Izza om jag ville på fest i Landvetter med henne och hennes brors kompisar.
Jag börjar tänka på vad som låter mest lockande.

Jag vet ju inte riktigt vad jag känner för faktiiskt.
En lugn dag, eller party?
Hmm jaja, det ordnar sig säkert tills sen :)

Nu ska jag iallafall platta håret tror jag.
Vill snart klippa mig faktiskt och ni som känner mig som läser min blogg vet att jag är kräsen men det behövs verkligen.
Och ska tunna ut det ordentligt ! :)

Aja, vi hörs kanske senare eller så :)
Stå ut ;)

Puss och kram// Jenny








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0