Barn till farsa

Har vart inne på många bloggar och många av dom har skrivit om killen som är endst 12 år!? som har blivit pappa?
Det är ju helt sinnessjukt.
Han ska inte vara pappa nu, han ska leva som ett litet barn, vara ute med sina kompisar och leka i skogen, leka med actions gubbar och allt sånt där.
Tänk när han är runt 17-18 år och vill börja festa.
då går ju inte det p.g.a han barn som då är 5 - 6 år och behöver sin pappa som mest.
Jag tycker själv att om man ska skaffa barn i tidig ålder ska man göra det om man kan försörja barnet och inte behöva leva på föräldrarna längre.
Nej usch, innan man har sex ska man tänka på att man kan bli gravid och p.piller, p.stav och allt vad det nu finns är INTE 100% säkert ! Använd kondom, bäst för att inte bli med barn och även könssjukdommar.

Jaja, nu ska vi inte prata om det barnet till pappa längre.
Läste nyligen på aftonbladets hemsida det där om Chris Brown, och för er som inte vet är han en av mina stoooora idoler. Vad flög i honom där egentligen? Herregud!
Vart är världen på väg? Ska det snart bli acceptabelt att gå runt och mörda folk? Inte långt ifrån tycker jag.
Varför inte bara kramas istället :)?
Hade jag tyckt var så mycket bättre menmen... Det är ycket man vill som man inte får.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer, hoppas inte jag gr det iallafall :)
Vi hörs antigen senar eller imorgon som vanligt hihi!

Puss och kram// Jenny




Åååh, jag tycker ju han är såååå snygg :)





Mysig bild :)

Kommentarer
Postat av: sara

åh tack gullet, detsamma du!

2009-02-16 @ 21:21:16
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken sida läste du om den killen som var pappa? är intressant att läsa! Puss<3

2009-02-16 @ 22:50:30
Postat av: Leia

Ja, också läst det och båda grejerna är helt sjukt.

2009-02-16 @ 23:08:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0