En bra dag

Ja, idag har det faktiskt vart en bra dag :)
Jag vaknade och tänkte att det är ondödigt att åka till skolan som tar en timma för en lektion på 40 min, och sen åak tillbaka så jag somnade om och hade en sjuk dröm :/
Går inte att förklara den men dom som var med i den vet vad den handlade om :)

Jaja, sen ringde jag Sigge (Sigrun) och vi möttes upp i stan och åkte till skolan runt 12 tiden iallfall för att hämta papper till inköp och varuhantering som vi har prov i morgon till, oj shit, måste sätta igång och plugga, kommer inte alls gå bra det här!
Iallafall, när jag väl väntade på vagnen fick jag ett samtal av ett nummer jag inte känner igen så jag svarar hallu eftersom jag trodde det var Nicke som ringde, men icke sa Nicke ;)
Det var Sandra (grannens flickvän) som är resturang chef på Mc'Donalds och frågade ifall jag fortfarande var intresserad av tjänsten, jag svarade glatt ja och jag ska dit den 19 Februari på intervjuv :D Är skit glad, lite extra pengar är aldrig fel :)

Annars idag var jag på Panthers träning och de gick väl bra, bara att jag fick tre rivsår efter jag passade i gymnasitken, usch.. Men det är väl sånt man får stå ut med ;)
Och så har jag ju funderat på detta om jag ska gå ut imorgon eller inte?
Hmm, de lutar faktiskt mer åt ja än nej men har inte bestämt mig till 100% än :)

Äsch, nu ska jag kolla klart på Made på MTV och sen borsta tänderna, ansiktet och lägga mig i sängen o plugga inför provet ;)
Puss och kram// Jenny


Kommentarer
Postat av: Liza

Klart att du ska med i morron :D

Annars kommer jag att mörda dig med mitt "evil eye"...haha ;P

2009-02-05 @ 21:26:54
URL: http://justliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0