Förlåt mig

Förlåt för jag inte uppdaterar (hur stavas det) min blogg så mycket men har ju haft fullt upp på mitt lov :)
Som idag!
Idag var jag, Della, Liza, Thessan, Jocke och Sebbe och spelad bowling, vi hade två banor var o gissa vem som vinner av mig, Thessan och Liza?
JAAAAG såklart :D haha!
Det var faktiskt jätte kul.

Efter blowlingen åkte jag och Thessan in till stan en snabbis bara.
Hittade faktiskt ingenting särskilt men kollade inte så noga :)
Sedan mötte vi upp Della, Liza och Joakim och så åkte vi hem till Della.
Satt och hade tjej kväll + Jokim så vi kallade honom för Joakima eller Penny ;) haha

Så kollade vi på hairspray, den filmen är ju så braaaa.
Zac Efron är så snygg, hade velat vara på tjejernas plats i filmerna han är med i haha!
Mycket man vill som man inte får, eller är det inte så det sägs nu för tiden haha!

Aja, nu ska jag kolla på någon film och nej, inte Vänner haha,
sen ska jag ta oh sova :)
Skriver snart igen, jag lovar!

Puss och kram// jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0