Funderar

Det är precis vad jag gör. Funderar på om man kanske bara ska vara hemma idag eller om man ska åka till Nicke och dom andra för att basta, vad tycker  ni?
Kan ju vara riktigt kul att basta med några vänner nu när det är så kallt och ruggit ute, men även skönt att igga hemma, glo på film och bara mysa med sig själv med godis och sånt där :)
Jag har ingen aning om vilket håll det lutar mest åt just nu men har en stund på mig att tänka som tur är :)

Jaja, går dagen var riktigt skoj.
Tack allihopa som var med :)
Var som sagt på Golden Days igår med Della,Sandra, Diik, Thomas, Sigge, Jocke, Lisa, och sandras två kusiner :)
Kom hem vid 4 tiden igår natt, så är rätt så seg nu ;)
Blev kanske lite för mycket alkohol för min del men det är väl sånt som händer eller? haha !

Nu ska jag hoppa in i duschen faktiskt men om vi inte hörs sen så lovar jag att vi hörs imorgon :)
Lägger även in bilder ifrån gårdagen senare.

Puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Blev kanske lite för mycket alkohol för min del"

Haha, du var så jävla packad i går på bussen hem. Dina ögon såg ju värre ut än mitt och så svsmlade du om en massa saker som man inte fattade ett dyft av..

Haha du e ju för goo :D

2009-02-07 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0