Godmorgon sunshine :)

Godmorgon på er!
Har sov morgon idag, därför jag skriver nu på morgonen.
Har aldrig tid annars haha, ni vet väl hur det är?
Att vakna ungefär 15 min innan man ska gå och då hinner man inte sätta på datorn och skriva ett inlägg, eller gör man det?
Måste väl testa någon gång :)

Aja iallafall, jag funderar på om jag ska ut i helgen eller inte..
Helgen är planerad, GÖTT!
Om jag nu ska gå ut, så går vi ut på fredagen och bastar och sådär på lördagen, tror faktiskt att jag hellre bastar och sparar pengarna lite mer :)
Men jag är inte helt säker men det märker vi imorgon :)

Jag har även sett en jeans jacka som jag så gääärna vill ha :)
Har tyvärr ingen bild på den men jag kan nog hitta någon bild att slänga in här så ni får se och kommentera :)

Nä oj vad klockan blev mycket nu måste jag kila iväg och duscha, känner mig inte som den fräschade människan på jorden haha ;)


Puss och kram// Jenny

INTE DEN JAG VILL HA!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0