Härligt!

Idag ärdet lördag och jag siter hemma hos Thessan med hennes släkt eftersom hon har släkt kalas haha! Jag ingås i släkten men ändå inte haha.
Hon fick en ny dator, en laptop så sitter i vardags rummet just nu haha :)
Detta är du värd gumman!

Jaja, idag ska vi fira Thessan på bästa sätt. Jag och Della ska ju iväg senare för att jobba på en ny öppnad krog som dansare, måste ju erkänna att det är lite pirrigt i magen :)
Du får dina presenter senare Thessan och vi hoppas verkligen at du kommer gilla det hahaha.
You know what i mean Della ;)

Men igår var en kul kväll :)Tack allihopa som var med och grattis ännu en gång till Thessan och Becka :)
Det blev att vi förfestade hos Della med Liza, Sandra och "Penny".
Sen drog vi oss vidare till Gamleport för att träffa alla andra, orkar tyvärr inte skriva vilka som var där men dom som var med vet det iallafall haha.

Vid halv 2 tiden kom jag Della och Jocke till Golden där hela Della och Lizas klass var haha, jätte skoj :)
Men nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, men jag hör antagligen av mig imorgon hur det gick på jobbet :)

Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0