Helgen + måndag

Hej på er !
Jag har inte skrivit sen i lördags men har haft saker att göra :)
Kan ju börja med att berätta lite mer exakt hur helgen vart :)

Fredag:
Della sov hos mig från torsdag till fredag och hon var så snäll och hjälpte mig att göra ordning maten och allting :)
Tack för det gumman!
Sedan vid 6 tiden kom allihopa och vi var 10-11 tjejer som förfestade och vi hade skit kul.
Sjlng singstar, tjötade, dansade och åt mat.
Vi åt kyckling,ris,sås och sallad. Muummmssigt :)
Sen var det dags att åka mot stan, det var ju synd att inte alla kunde följa med men jag lovar att fira er med :)

Dom som gick ut var jag, Della, Liza och Sandra. Vi mötte Diik,Sankey och hela Dellas klass ute haha, det var roligt och tack så mycket allihopa som var med :)
Senare, vid ungefär 2 - halv 3 tiden kom även Nicke, Ferre och Jack :)

Kan ju även påpeka att jag inte var helt onykter haha. Men det är väl så ens 18års dag ska firas? Haha.
Jaja, jag och Della missade iallfall våran sista spårvagn hem så vi och några kompisar åkte taxi och dom släppte av oss på Frölunda torg, och där ifrån gick jag med strumpor hem när det hade snöt, snacka om att skylla sig själv? haha
Var hemma runt halv 6 tiden och vaknade hhalv 11 dagen efter men men :)

Lördag:

Ja som sagt, det började med att jag vaknade runt halv 11 tiden och försökte väcka Della fram till 1 och tillslut fick jag väckt henne och då var det dags att sätta igång och göra ordnign sig igen haha.
Vi hade beställt bord på resturangen Amazing Thai, ååh det var så gott!
Och vi hade ju även bestämt att den dagen skulle vi ha "gangster" kväll. Alltså sitta och spela poker, dricka, tjöta och sådär. Så tjejerna var klädda i svarta klänningar och killarna i kostym ;)
Hade kul men var ju hur seg som helst och jag tror dom flesta märkte det haha.
Sedan åkte jag och Della in till stan för att lämna Sandras legg och så bar det hemmåt för att sova :)

Söndag:

Söndagar är alltid lika sega. Della hade träning och satte sin klocka på 11 och då gick jag också upp.
Var hemma och tog det lugnt tills Nicke ringde och så åkte jag till honom en stund :)
Sen åkte jag hem igen vid 8 tiden för jag var så trött att jag inte visste om jag sov eller var vaken.

Ja, så såg min helg ut och nu tänkte jag berätta kortfattat hur min måndag har sett ut :)

Började med att jag försov mig och kom till skolan och gjorde ingenting på lektionen, orkade helt enkelt inte, och då får jag höra från Becka att det var våran enda lektion inte sådär jätte skoj faktiskt :( menmen, måste man åka till skolan så måste man väl? haha.
Sen åkte jag till stan, köpte en tröja :)
Mötte Della och Thessan, åkte till Torget köpte en päls, chinos (stavas det så?) och käkade :)
Sedan hem till Thessan och kollade på Love actually (stavas det så) haha.
Ja och till Nicke och nu är jag hemma :)
Ska lägga in bilder ifrån helgen och på det jag köpte idag :)
Enjoy ;)

Puss och kram// jenny
















Inhandlat idag:







Chinos: Bikbok - 99 kr



Päls (ej äkta): N.Y.C - 149 kr



Linne: Cubus - 50 kr på REA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0