Helgen

Tänkte ta och berätta för er hur min helg har sett ut, lägger även in bilder också :)
Ha tålamod nu haha :)

Fredag:
Började med att jag och Della var hemma hos mig och gjorde ordning oss och sådär, tog det lugnt.
Efter att Thessan slutade sin praktik kom hon även till mig och både Della och Thesan skulle låna kläder av mig haha, och jag som är så pedantisk av mig fick lite panik när det var ostädat i mina lådor ;P
Jaja, till slut fick vi på oss det vi ville och vi började  gå mot Dadde :)
När vi kom fram till Dadde var det Marcus, Nicke, Ferre, Figge, Johanna, Michelle och Jack där :)
Så vi satte och ner och vi började små dricka lite grann, var ganska kul faktiskt.

Vid 11 tiden gick alla vidare och det var dags för mig och Della att gå ut till Golden där Sandra väntade.
Det som hände på bussen behöver jag väl inte skriva? hahaha, nej det är taskigt :)
Hade kul, dansade och var sociala mot många där inne och man träffade många man känner också :)
Var hemma runt 4 tiden och jag tycker själv att fredagen blev lyckad!


Bilder från fredagen:






Finns massa bilder men orkar tyvärr inte lägga in fler nu!


Lördag:
Vaknade upp på lördagen och mådde precis som jag förtjänar. Men det var bara till att ta sig i kragen eftersom jag skulle göra ordning mig för att festa igen :) Call me party princess? haha
Medans Della fortfarande sov gick jag in på dtorn och väntade på att sömn tutan skulle vakna någon gång så jag kunde få äta haha. Men jag får skylla mig själv som inte kan sova efter jag festat.
Jaja, som sagt, jag skulle möta Thessan på hållplatsen 20 över 5 eftersom vagnen gick halv 6. Tar ju 2 timmar till Izza, tänkte jag inte på :O
Och det kan inte heller vara 2 km, ganska gött att gå ute när det snöade ändå :)

Till slut kom vi iallafall fram till Izabell och vi började små dricka (igen).
Det är alltid lika kul hos Izza, festerna är ju minnesvärda så det är gött :)
Kan berätta lite pinsamt nu då att det brukar oftast bli så att nästan alla går runt antingen nakna eller i underkläder när man fått i sig tillcäkligt med alkohol haha. Säg inte perverst utan det är ingen som bryr sig :)
Festerna hos henne är verkligen galna, folk som badade i deras pool igår och i poolen är det endast 4 grader :O, men ändå ganska gött att få komma in i den varma bastun efteråt :)
Synd att du inte följde med Della, men det får bli en annan gång :)
Har iallafall haft en toppen helg och idag, herregud så seg jag är nu har jag nog aldrig vart innan.

Ska faktiskt ta någonting att äta nu men vi hörs senare annars imorgon. Puss och kram // Jenny


Bilder från lördagen:







Äsch, nu får det räcka :)  Måste faktiskt upp och äta nu :) Puss och kram// Jenny



Sååå nyktert :D


Kommentarer
Postat av: marcussss

haha du skrev mitt namn först :P måste bara vara posetivt de ;P

2009-02-22 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0