Kan inte säga vad man vill

Det är så jobbigt att man inte vågar/kan säga som man vill.
Jag vill få ut mig så mycket grejer och jag vet inte vilka personer jag kan lita på.
Jag har tre stycken, nämner tyvärr inga för er men jag tror att dom som läser min blogg vet vilka dom är och ni ska veta att ni är dom tre personerna som betyder allra mest för mig !

Är ni inte glada för att ni har kompisar som verkligen bryr sig?
Dom finns alltid för er, kan alltid prata med en och förstår.
Utan mina kompisar hade jag inte vart den jag är idag, tack så mycket för det :)

Iallafall, vart hemma hos Della en stund idag, spelade lite spel och var allmänt social.
Vi spelade tjej snack (Med Jocke) och land och stad, jag och L är lika grymma :D
haha, vi kom sist med våra 94 poäng, Della med 119 och Jocke med 109 haha :D
Sen så gick jag hem, eftersom jag ska upp så tidigt som halv 7 imorgon.
Menmen, tänkte lägga in gamla bilder på mig och mina kompisar.
Ha så kul så hörs vi imorgon.

Puss och kram// Jenny


Jag i Turkiet 2006 med Sigrun :)

Haha, jag kommer inte ihåg vilket år men det är ca 4 år sen :D


Jag och Sigrun på väg till vårt hotell i Turkiet 2006


Hahahaha, Pierre och Vilmer på läger i 7an :D


Thessan och Della för 2-3 år sen :) (Della längst till vänster och Thessan längst till höger)


Avslutningen i 9an, det var så sorligt :( Ville inte lämna den klassen! 9B <33


Nu får det räcka med bilder för idag :)
Vi hörs mer imorgon, puss och kram// jenny


(Glöm inte önska mig lycka till för intervjun imorgon ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0