Killar ?

Jag förstår mig inte på kärleken ibland och inte killar heller.
Jag vet inte själv vad jag vill just nu, leva singel eller ha förhållande. Jätte jobbigt :/
Nån mer än jag och Della som sitter i samma situation?
Man vet liksom inte vad man ska ta sig till.
Värst är nog när man har träffat en kille och man inte vet, då känns det som om man ger personen falska förhoppningar, usch säger jag bara.

Aja, vad har jag gjort idag då? Jo, jag var med Della på postkods miljonären och snacka om kul? Eller inte!
Var jätte mycket fel men fanns en person där som kom ifrån Jörn, samma "by" som min kompis Jessi bor i just nu :D
Hon var stört skön, haha.. Och rolig om inte annat ;)
Tog ca 5 timmar när det egentligen brukar att ta 2 kanske.

Efter det åkte jag och Della hem till Nicke en stund och gjorde ingenting, satt och tjöta, kittlade Della, hahaha oo var det ass kul ju :)
Äsch, nu ska jag faktiskt ta och kolla på tv och bara ta det lugnt :)

Puss och kram// Jenny


En bild på mig sen 2006 :)

Kommentarer
Postat av: Pygmeen

jag e med er på den delen Tjejooorr !! Killar asso... men vad sk man göra lixom :P

2009-02-26 @ 10:55:47
URL: http://pygmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0