Lutar mest åt ja

Jag tror det blir utgång för min del idag :)
Är 90% säker så det finns fortfarande chans att jag inte går :)
Om jag nu går ut så kommer vi att gå till Golden (The Golden Days).
Billigt, gratis inträde och bra musik, kan det bli mycket bättre? :)
Tänkte ju använda min nya klänning isåfall, kommentera gärna vad ni tyckte om den, gillar att få åsikter av er :)

Och idag får vi lov också :D Helt underbart.
Detta lovet ska jag ta det så lugnt jag bara kan, inte stressa eller någonting ! :)
Kommer bli hur skönt som helst ..

Menmen, ligger ju nu i sängen, har precis kollat på 2-3 avsnitt av vänner ;D
Älskar verkligen alla i Vänner :)
Dom måste ha haft skit roligt när dom spelade in 10 säsonger.

Äsch, nu ska jag ta mig någonting att äta :)
Puss och kram// Jenny









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0