Måndag och minnen

Ja, måndagen började med att jag nästan försov mig, och gissa varför?
Jo för jag som är så smart kanske inte är sådär smart egentliigen som vänder på dygnet under loven, usch måste skärpa till mig.
Har vart så otroligt trött hela dagen idag, känns inget vidare :(
Och med en massa huvudvärk och värk i hela kroppen.

Jaja, i skolan hade jag faktiskt prov i massage.
Gick väl hyffsat men MVG kommer jag inte att få tyvärr haha.
Jag gick hem innan sista lektionen eftersom jag inte alls kännde att jag orkade.
Ville bara hem och lägga mig i sängen och nu ligger jag här.
Precis kollat klart på säsong 4 av Vänner och åbörjat några fler avsnitt på 5ans säsong :)
Förstår mig inte på er som inte gillar vänner haha!

Jag var precis inne på min kompis blogg och läste om hur hon har det.
Det är inte långt kvar nu Jessi, du är strax HEMMA, när du minst anar det :),
och då ska du få vara med om så mycket grejer att du inte vet vart du ska ta vägen,
För hon bor tyvärr inte i Göteborg utan i Norrland (Skellefteå) eller hur de nu stavas haha!
Så hon flyttar ner till sommaren igen :)
Saknar vårar promenader, våra sjuka ideér som choklad och taco sås och att sitta uppe nätterna långa och skratta åt allt och ingenting, det är endast du som ger mig dom minnerna :)
Lääängtar nåt otroligt gumman hihi..

Nej, nu ska jag be mamma och pappa skynda på med maten, är jätte hungrig :)
Men vi hörs nog senare,
ska tänka ut något riktigt kul som folk vill läsa om :)

Puss och kram// Jenny



Jag och Jessi på väg till Dellas mamma fest :)

Kommentarer
Postat av: Jesssssiiiii

DeDeee ungeee :D.. fan saknar allt vi gjort med ska du veta ! Våran humoor kan fan ingen slå :D.. Älskar diiiggg gullunge :D

2009-02-16 @ 16:16:41
URL: http://pygmeen.blogg.se/
Postat av: Bea

Fin bild :D

2009-02-16 @ 23:37:40
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0