Massa små saker

Ja, det var faktiskt inte igår jag skrev här så nu kommer det kanske bli ett långt inlägg men det kan väl vara skoj det med :)
Igår var jag på bio och kollade på I Taket Lyser Stjärnorna, filmen var skit bra enligt mig så jag rekommenderar den.
Och när jag kom hem kollade jag klart på Crossroads, ni tjejer väl vilken jag menar? Killar också såklart, men det är nog mer en tjej film :)

Och imorse när jag vaknade kollade jag på Benjamin Buttons otroliga liv, herreguuuud säger jag bara vilken bra film!
Den berör verkligen, låg här i min säng och kännde någrar tårar rinna ner på kinden.
Om ni vill se en bra film är det ett måste enligt mig.
Ni kommer inte ångra er :)

Och ja, i söndags möte jag och Lisa upp Della i Gamlestan och sedan till Frölunda torg för att köpa lite godis och dricka m.m. för att ha en myskväll hemma hos Della :)
Hade faktiskt jätte trevligt, bara det att både Lisa och Della somnade sådär 1-2 timmar innan mig, så låg i Dellas säng med min dator jag hade med mig och kollade på, guess what?
Haha vänner :)

Äsch, nu ska jag göra mig ordning eftersom jag ska på tjej middag hos Loosen (Lollo) vid 6 tiden och innan det ska jag till torget och försöka hitta någontong till henne :)

Ha de så bra, puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Jessi

najj missade jag en mys kväll hos dellis :/.. lite synd jööH ! men men som man bäddar får man ligga :D.. haha Saknar dig sötnos <3

2009-02-11 @ 10:11:45
URL: http://pygmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0